Календарне планування

Календарне планування Природознавство 3 клас І семестр 2018-2019
Календарне планування Основи здоров'я 3 клас І семестр 2018-2019 
Календарне планування Образотворче мистецтво 3 клас І семестр 2018-2019
Календарне планування Трудове навчання 3 клас І семестр 2018-2019
Календарне планування Я у світі 3 клас І семестр 2018-2019

Календарне планування Природознавство 2 клас І семестр 2017-2018
Календарне планування Основи здоров'я 2 клас І семестр 2017-2018
Календарне планування Образотворче мистецтво 2 клас І семестр 2017-2018
Календарне планування Трудове навчання 2 клас І семестр 2017-2018


Календарне планування Трудове навчання 1 клас ІІ семестр 2016-2017
Календарне планування Природознавство 1 клас ІІ семестр 2016-2017
Календарне планування Основи здоров'я 1 клас ІІ семестр 2016-2017
Календарне планування Образотворче мистецтво 1 клас ІІ семестр 2016-2017


Календарне планування Трудове навчання 1 клас І семестр 2016-2017
Календарне планування Образотворче мистецтво 1 клас І семестр 2016-2017
Календарне планування Основи здоров'я 1 клас І семестр 2016-2017
Календарне планування Природознавство 1 клас І семестр 2016-2017
Я у свiті
  4 клас
(за підручником Н.М. Бібік)
35 годин на рік
(1 година на тиждень)


з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
І семестр

Людина
1
Вступ. Радість життя. Неповторність кожної людини. Що людині необхідно для життя (с. 3-9)
02.09

2
Ти звичайний чи незвичайний? Життя людини – найвища цінність (с. 10-15)
09.09

3
Людське «Я» (с. 16-19)

16.09

4
Винаходи людства (с. 20-25)

23.09

5
Дорога до успіху. Великі досягнення малих українців
(с. 25-34)
30.09

6
Не витрачай даремно час! (с. 34-39)

07.10

7
Робимо висновки з теми «Людина» (с. 39) Контрольна робота
21.10

Людина серед людей

8
Аналіз контрольної роботи. Школа вихованості (с. 40-42)

04.11

9
Чемним треба бути скрізь. Правила поведінки в гостях
(с. 42-54)
11.11

10
Людські чесноти (с. 55-58)

18.11

11
Про акуратність (с. 59-64)

25.11

12
Будьте дружелюбними! Не роби нікому зла! (с. 65-68)

02.12

13
Чи варто бути правдивим? (с. 69-76)

09.12

14
Культура спілкування. (с. 76-81) Контрольна робота

16.12

15
Аналіз контрольної роботи. Робимо висновки з теми «Людина серед людей» (с. 81)
23.12

Трудове навчання
4 клас
(за підручником І. М. Веремійчик, В.П. Тименко)
35 годин на рік
(1 година на тиждень)

з/п
Тема уроку
Дата
Приміт
ка
І семестр
1
Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці.  Практична робота. Виготовлення виробів відомими техніками на вибір учнів.
07.09

2
Конструювання рухомих моделей із картону та паперу. Загальні відомості про способи виготовлення рухомих моделей із паперу і картону. Практична робота: виготовлення рухомих іграшок (за вибором).
14.09

3
Конструювання рухомих моделей із картону та паперу.  Способи виготовлення рухомих моделей із паперу і картону. Практична робота: виготовлення паперових моделей із рухомими деталями.
21.09

4
Сюжетна витинанка. Уявлення про особливості сюжетних витинанок різних регіонів України. Послідовність виготовлення виробів технікою витинанки. Практична робота: виготовлення сюжетної витинанки.
28.09

5
Сюжетна витинанка.  Послідовність виготовлення виробів технікою витинанки. Практична робота: виготовлення композицій силуетів героїв казок технікою витинанки.
05.10

6
Оригамі. Створення об’ємних фігур технікою оригамі за зразком.  Практична робота: створення об’ємних фігур технікою оригамі.
12.10

7
Оригамі. Доповнення оригамі додатковими елементами та оздоблення за власним задумом. Практична робота: створення об’ємних фігур технікою оригамі з елементами творчості.
19.10

8
Виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Послідовність виготовлення штучних квітів об’ємної форми. Способи кріплення елементів. Практична робота: виготовлення листівок, квітів об’ємної форми.
02.11

 9
Колаж. Поняття про колаж. Ознайомлення з технікою колажу.  Практична робота: комбінування різноманітних матеріалів для створення композиції-колажу.
09.11

10
Колаж. Техніка колажу.  Практична робота: виготовлення сюжетної композиції-колажу за власним задумом.
16.11

11
Робота з пластиліном. Послідовність виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну за власним задумом. Практична робота: виготовлення з пластиліну об’ємних фігур тварин з творчим доповненням.
23.11

12
Робота з пластиліном. Послідовність виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну за власним задумом. Практична робота: виготовлення з пластиліну об’ємних фігур казкових героїв з творчим доповненням.
30.11

13
Робота з пластиліном. Послідовність виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну за власним задумом. Практична робота: створення колективних композицій із виготовлених виробів.
07.12

14
Бісероплетіння. Послідовність виготовлення об’ємних виробів технікою бісероплетіння. Практична робота: виготовлення об’ємних виробів із бісеру (квітів, тваринок, ялинкових прикрас тощо).
14.12

15
Робота з сучасними штучними матеріалами. Властивості штучних матеріалів: пластик, поролон, синтепон, вата. Послідовність виготовлення простих виробів із використанням штучних матеріалів. Практична робота: виготовлення виробів із сучасних штучних матеріалів (новорічні прикраси).
21.12


                                                    
                                                        ПРИРОДОЗНАСТВО
 4 клас
 (за підручником І. В. Грущинської)
68 годин на рік
(2 години на тиждень)

з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
I семестр
Вступ (1 год)
1
Чому людина не може існувати без природи? Взаємозв’язки у природі (с. 8-9)
03.09


Всесвіт і Сонячна система (10 год)
2
Як і чому людство змінювало свої уявлення про Всесвіт? (с. 10-13)
04.09

3
Чому нашу систему назвали Сонячною? Склад Сонячної системи. Сонце – зоря, центральне тіло Сонячної системи. (с. 14-16)
10.09

4
Які космічні «сусіди» та гості» є у планети Земля? 
(с. 17-21)
11.09

5
У чому неповторність планети Земля та її природного супутника Місяця? (с. 22-24)
17.09

6
Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі? (с. 25-26)
18.09

7
Чому на Землі змінюються пори року? (с. 27-30)
24.09

8
Куди веде Чумацький Шлях? Сузір’я. Великий та Малий віз, Полярна зоря (с. 31-34)
25.09

9
Як досліджують Всесвіт у наш час? Сучасні уявлення про Всесвіт (с. 35-37)
01.10

10
Навчальний проект «Мандрівка просторами Всесвіту, про яку ти мрієш?» (с. 38)
02.10

11
Перевір свої досягнення: що ти знаєш про Всесвіт? (с. 39)
08.10


План і карта (7 год)
12
Чому не можна зайти за обрій? Сторони горизонту
(с. 40-43)
09.10

13
Як навчитися орієнтуватися на місцевості? Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця та місцевих ознак (с. 44-46)
15.10

14
Урок-екскурсія. Як орієнтуватися за допомогою компаса? (с. 47-49)
16.10

15
Для чого потрібні плани місцевості? Умовні знаки на плані місцевості. Масштаб. Практична робота: читання плану з використанням умовних знаків і масштабу (с. 50-54)
22.10

16
Про що може розповісти карта? Умовні знаки на карті. Практична робота: читання карти з використанням умовних знаків і масштабу (с. 53-58)
23.10

17
Для чого потрібно вміти «читати» плани місцевості та карти? (с. 59-61)
05.11

18
Перевір свої досягнення: що ти знаєш про план і карту? (с. 62) Контрольна робота
06.11


Природа материків і океанів (23 год)
19
Аналіз контрольної роботи. Чому відбувалося розселення людей на Землі? (с. 63-68)
12.11

20
Яка чисельність населення Землі? (с. 69-71)
13.11

21
Які океани і материки є на Землі? Практичні роботи: робота з географічною картою півкуль та світу; нанесення на контурну карту назв материків і океанів
(с. 72-73)
19.11

22
Який океан найбільший? (с. 74-76)
20.11

23
У чому неповторність Атлантичного океану? (с. 77-80)
26.11

24
Які неповторні риси має Індійський океан? (с. 81-83)
27.11

25
Який океан найменший? (с. 84-87)
03.12

26
Що розповідає карта про форми земної поверхні? (с. 88-89)
04.12

27
Який материк на Землі найбільший? (с. 90-92)
10.12

28
У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Євразії? (с. 93-97)
11.12

29
Який материк найспекотливіший на планеті? (с. 98-100)
17.12

30
У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Африки? (с. 101-103)
18.12

31
У чому неповторність континенту Північна Америка?
(с. 104-106) Контрольна робота
24.12

32
Аналіз контрольної роботи. У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки? (с. 107-109)
25.12

Основи здоров’я
4 клас
(за підручником О.В. Гнатюк)
34 години на рік
(1 година на тиждень)

з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
І семестр

Здоров’я людини
1
Вступ. Цінність і неповторність життя і здоров’я людини (с. 3-9)
03.09

2
Про безпеку життєдіяльності. Безпечні і небезпечні ситуації. Практична робота: як діяти в небезпечних ситуаціях (с. 10-15)
10.09

3
Складові здоров’я. Чинники здоров’я. Практична робота: визначення рівня фізичного розвитку (вимірювання зросту й маси тіла) (с. 16-20)
17.09


Фізична складова здоров’я
4
Харчування і здоров’я. Питний режим. (с. 21-27)

24.09

5
Про рух і загартовування. Вплив рухової активності на розвиток організму (с. 28-32)
01.10

6
Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття! (с. 33-37)
08.10

7
Про поставу. Плоскостопість. Практична робота: вправи для профілактики плоскостопості (с. 38-43)
15.10

8
Щоб мати здорові зуби... Гігієна порожнини рота. Практична робота: гігієнічний догляд за порожниною рота (с. 44-46)
22.10

9
Яким повітрям ми дихаємо. Стеж за чистотою в оселі. Практична робота: складання рекомендацій «Як підтримувати чисте повітря в оселі» (с. 47-51)
05.11

10
Як готувати домашні завдання і самостійно вчитися. Практична робота: джерела допомоги при самостійному навчання (батьки, родичі, вчителі, однокласники)
(с. 52-56)
12.11


Соціальна складова здоров’я
11
Традиції збереження здоров’я в родині. Спадковість і здоров’я (с. 57-59)
19.11

12
Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки. Практична робота: рольова гра «Будьмо знайомі» (с. 60-64)

26.11

13
Умій сказати «Ні!». Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям. Практична робота: моделювання ситуацій відмови від небезпечних пропозицій (с. 65-71)
03.12

14
Руйнівники здоров’я. Небезпека куріння, вживання алкогольних, наркотичних і токсичних речовин. Практична робота: моделювання ситуацій звернення телефоном довіри  (с. 72-77)
10.12

15
Користування телевізором, комп’ютером, мобільним телефоном (с. 78-82)
17.12

16
Про рекламу. Вплив реклами на рішення і поведінку людей (с. 83-85)
24.12


Образотворче мистецтво
 4 клас
(за підручником О. Калініченко, В. Сергієнко)
35 годин на рік
(1 година на тиждень)
з/п
Тема уроку
Дата
Приміт
ка
І семестр
Тема 1. Художній образ у графіці, живописі та скульптурі
1
Вступ. Техніка безпеки на уроках образотворчого мистецтва. Бесіда «Художній образ в мистецтві». Поняття про художній образ в мистецтві. Специфіка вирішення художнього образу в різних видах образотворчого мистецтва. Композиція «Спогади про літо» (матеріали на вибір)
02.09

2
Створення художнього образу за допомогою засобів виразності графіки: ліній, штрихів, крапок, плям. Створення образів дерев у композиції «Дерева казкового лісу» (графічні матеріали)
09.09

3
Поглиблення знань про колір як засіб виразності живопису. Створення засобами кольору певного за характером образу. Створення кольорових композицій-образів «Ранок», «День», «Вечір», «Ніч» (гуаш)
16.09

4
Значення вибору графічної техніки для створення виразного художнього образу. Виконання осіннього натюрморту в одному кольорі (графічний олівець)
23.09

5
Значення вибору живописної техніки для створення виразного художнього образу. Створення образів улюбленої пори року (акварельні фарби або гуаш)
30.09

6
Форма, колір, декор у створенні певних за характером (позитивних чи негативних) образів. Композиція «Екзотичний птах» (гуаш, кольоровий або тонований папір)
07.10

7
Поглиблення знань про скульптуру, її види. Особливості створення художнього образу в об’ємі. Створення скульптурного образу тварин (пластилін)
21.10

8
Незвичайні матеріали художника-скульптора. Створення казкового образу з природних матеріалів. Композиція «Мешканці казкового лісу» (картон, пластилін, природні матеріали)
04.11

Тема 2. Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві,
архітектурі та дизайні
9
Відмінність декоративної манери зображення від реалістичної. Особливості декоративного образу (на прикладах творів народних майстрів Опішні, Косова, Києва, Вінниці тощо). Композиція «Світ народної іграшки» за українськими народними мотивами (тканина, глина, солома або інші природні матеріали)
11.11

10
Ознайомлення з українським народним мистецтвом петриківського розпису. Композиційне та колірне рішення творів петриківських майстрів. Композиція «Казкова квітка Петриківки» (акварельні фарби або гуаш)
18.11

11
Архітектура як будівельне мистецтво. Образ будівлі, її призначення. Створення на основі асоціацій образу казкового будинку. Композиція «Будинок для казкового персонажа» (графічні матеріали)
25.11

12
Поняття «інтер’єр». Розташування предметів у закритому просторі з урахуванням межі зламу (підлога — стіна). Композиція «У селянській хаті» (гуаш або акварельні фарби)
02.12

13
Народне мистецтво витинанки. Витинанки прості й складені. Значення вісі симетрії при виготовленні витинанки. Створення витинанки (кольоровий папір, картон)
09.12

14
Ознайомлення зі шрифтом. Уведення слів та чисел у декоративно-орнаментальну композицію. Створення дизайну чарівного годинника (гуаш або акварельні фарби)
16.12

15
Поняття дизайну та художнього конструювання. Створення художнього образу в техніках паперопластики, оригамі. Створення новорічних прикрас (кольоровий папір)
Узагальнення і систематизація знань учнів.
23.12





ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
 2 клас
(за підручником В. П. Тименка, І. М. Веремійчика)
35 годин на рік
(1 година на тиждень) 
Тема уроку
Дата
Примітка
І семестр
1
Вступ. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Загальні правила безпеки життя на уроках. Практична робота: практичне ознайомлення з інструментами, прийомами безпечної роботи, правилами поведінки з ними
04.09

2
Екскурсія в природу. Природний матеріал для творчих виробів.
11.09

3
Робота з природними матеріалами. Природні матеріали та їх використання для виготовлення виробів. Підготовка природних матеріалів до роботи. Інструменти для роботи. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з природних матеріалів. Практична робота: виготовлення аплікації із природних матеріалів
18.09

4
Робота з природними матеріалами. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів. Практична робота: виготовлення аплікації «Кумедні жучки»
25.09

5
Робота з природними матеріалами. Послідовність виконання дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів. Практична робота: виготовлення аплікації «У гостях у Нептуна»
02.10

6
Аплікація з використанням ниток. Застосування ниток. Види ниток. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій з ниток. Практична робота: виготовлення аплікації «Квітки льону» 
09.10

7
Аплікація з використанням ниток. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій з ниток. Практична робота: аплікація «Рибка в озері»
16.10

8
Згинання і складання паперу. Види паперу і картону та його призначення. Послідовність дій під час виготовлення виробів із паперу та картону. Практична робота: аплікація «Сонечко на соняху»
23.10

9
Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час виготовлення виробів із паперу та картону. Практична робота: виготовлення вітальної листівки
06.11

10
Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час виготовлення виробів із паперу та картону. Практична робота: квітка з шестикутника
13.11

11
Паперові об’ємні фігури. Елементи графічної грамоти. Правила розмічання на папері і картоні. Лінії. Послідовність дій під час виготовлення паперових об’ємних фігур. Практична робота: «У світі ліній»
20.11

12
Паперові об’ємні фігури. Послідовність дій під час виготовлення паперових об’ємних фігур. Практична робота: конструювання меблів з паперу
27.11

13
Паперові об’ємні фігури. Послідовність дій під час виготовлення паперових об’ємних фігур. Практична робота: «Святковий кошик»
04.12

14
Паперові об’ємні фігури. Послідовність дій під час виготовлення паперових об’ємних фігур. Практична робота: виготовлення новорічних прикрас
11.12

15
Паперові об’ємні фігури. Послідовність дій під час виготовлення паперових об’ємних фігур. Практична робота: «Іграшка з кілець. Морська рибка»
18.12

16
Готуємось до свята. Практична робота: виготовлення сніжинок з паперу.
25.12

Образотворче мистецтво
 2 клас
(за підручником О. Калініченко, В. Сергієнко)
35 годин на рік
(1 година на тиждень)
Тема уроку
Дата
Примітка
І семестр

Тема 1. Мова графіки та живопису (8 год)
1.

Калейдоскоп вражень. Бесіда «Мистецтво в нашому житті». Створення композиції на тему літніх вражень (улюблені художні матеріали, аркуш)
02.09

2.

Лісова галявина. Початкові уявлення про графіку як вид образотворчого мистецтва. Створення композиції на тему лісу. Лісова галявина (основні графічні матеріали та інструменти)
09.09

3.

Свято урожаю. Засоби виразності графіки: лінія, штрих, крапка, пляма. Створення композиції з двох-трьох плодів із образним вирішенням персонажів (кольорові олівці, папір)
16.09

4.

Таємниці квіткових силуетів. Силуетно-площинне зображення квітів, дерев. Створення силуетної композиції із зображенням квітів (фломастери чорного кольору (круглі і плоскі), папір)
23.09

5.

Чарівна палітра. Початкові уявлення про живопис як вид образотворчого мистецтва. Створення довільної живописної композиції – палітри кольорів і відтінків (акварельні фарби, пензлі різної товщини, круглі та плоскі)
30.09

6.

Живописне яблуко. Колір – головний засіб виразності живопису. Вправляння у створенні відтінків кольорів, створення форми яблук за допомогою нанесення мазків (акварельні фарби, пензлі різної товщини, круглі та плоскі)
07.10

7.

Осінні кольори. Основні, похідні, теплі, холодні кольори. Створення композиції з букетом квітів (улюблені художні матеріали)
21.10

8.

Наближається зима. Уведення понять «хроматичні кольори», «ахроматичні кольори». Зображення поступових змін осінніх кольорів природи (жовтих, оранжевих, червоних) на зимові (сірі, чорні та білі). Малювання композиції «Наближається зима» (гуашеві фарби, папір, пензлі різної товщини)
04.11


Тема 2. Мова скульптури, архітектури й декоративно-прикладного мистецтва (7 год)
9.

Лісовичок-чарівник. Елементарні поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва, її основні ознаки. Створення скульптури «Лісовичок-чарівник» із використанням природних матеріалів, кольорового паперу, ниток, клею, пластиліну (природні матеріали: гілки та кора дерев, мох, шишки)
11.11

10.

Красуня черепаха. Поняття про об’єм і фактуру як засоби виразності скульптури. Ліплення черепахи: виготовлення окремих частин та їх з’єднання, нанесення декоративної фактури (пластилін, стеки)
18.11

11.

Золота рибка. Рельєф (опуклий та заглиблений). Передавання фактури поверхні в рельєфі. Створення зображення Золотої рибки у рельєфі (пластилін, стеки, картон для основи рельєфу)
25.11

12.

Чарівний будиночок. Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Зображення казкового будиночка (основної форми та частин), вибір декору (кольорові фломастери, папір)
02.12

13.

Місто митців. Силуетне зображення будівель. Зображення міста за допомогою силуету (тонований, кольоровий, чорний та сірий папір, ножиці, клей)
09.12

14.

Новорічний сувенір. Початкові уявлення про декоративно-прикладне мистецтво та його засоби виразності. Створення художнього образу тварини – традиційного новорічного сувеніру – символу наступного року (матеріал за вибором: гуаш, пензлі, кольоровий папір, ножиці, клей, пластилін)
16.12

15.

Чудова ялинка. Уявлення про симетрію на основі будови ялинки, де стовбур розглядається як вісь симетрії (різні матеріали)
Узагальнюючий урок. Перевірка і закріплення отриманих знань.
23.12




Немає коментарів:

Дописати коментар