Проект Обдарована дитина
План роботи з батьками обдарованих учнів на 2017/2018
План роботи з обдарованими учнями на 2017/2018
Список обдарованих дітей:
1.
Царук Анна, 4 клас
2.
Близнюк Юліана, 4 клас
3.
Стрілець Алла, 9 клас
План роботи з обдарованими учнями на 2015/2016 н.р.
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
1.
|
Коригування картотеки
обдарованих дітей.
|
Вересень
|
2.
|
Складання плану роботи з
обдарованими дітьми; з батьками обдарованих
дітей.
|
Вересень
|
3.
|
Створення індивідуальних
карток обдарованих дітей.
|
Жовтень
|
4.
|
Участь обдарованих дітей у
шкільних та районних конкурсах.
|
Протягом року
|
5.
|
Систематизація матеріалів
періодичних видань з проблеми дитячої обдарованості.
|
Протягом року
|
6.
|
Залучення обдарованих дітей
до роботи в гуртку «Ізонитка».
|
Протягом року
|
7.
|
Залучення дітей до участі в
організації та проведенні тижня початкових класів.
|
Лютий
|
8.
|
Індивідуальна робота з
обдарованими дітьми.
|
Протягом року
|
9.
|
Проведення інтелектуальних
конкурсів, змагань під час шевченківських днів.
|
Березень
|
10.
|
Залучення дітей до участі в
організації та проведенні тижня музичного мистецтва.
|
Травень
|
План роботи з батьками обдарованих учнів на 2015/2016
н.р.
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
1.
|
Анкетування батьків
обдарованих учнів.
|
Вересень
|
2.
|
Консультація «Виявляємо і
розвиваємо здібності дитини».
|
Жовтень
|
3.
|
Тест – анкета для батьків „Про
здібності дитини. Як їх упізнати?”
|
Листопад
|
4.
|
Ознайомлення батьків з
видами здібностей і сферами
обдарованості дітей.
|
Грудень
|
5.
|
Залучення батьків до
забезпечення участі дітей в шкільних, районних конкурсах.
|
Протягом року
|
6.
|
Консультація «Роль батьків у
вихованні обдарованої дитини в сім`ї».
|
Лютий
|
7.
|
Бесіда «Розвиваємо творчі здібності».
|
Березень
|
8.
|
Година спілкування «Сфера
обдарованості вашої дитини».
|
Квітень
|
9.
|
Індивідуальні бесіди з
батьками обдарованих учнів.
|
Протягом року
|
Звіт
про роботу з обдарованими дітьми
за 2014-2015 н.р.
Обдаровані люди
приносять велику користь
суспільству, державі, є
її гордістю. Тому
перед школою і
сім'єю постає завдання
навчання і виховання
таких дітей. Одним
із важливих напрямів діяльності
вчителя в загальноосвітній школі
є його робота
з учнями, які
мають особливі здібності.
Обдарована дитина – це
дитина, яка виділяється серед своїх однолітків яскраво вираженими успіхами в
досягненні результатів на якісно вищому рівні, який перевищує певний умовний
„середній” рівень; при цьому важливо мати на увазі, що йдеться не про окремі,
випадкові успіхи, а про систематичні, які взагалі притаманні певній діяльності
дитини. А коли результати її діяльності будуть ще й оригінальними, то можна
говорити саме про творчу обдарованість.
Завдання
педагогів полягає у тому, щоб створити умови, з яких будь-яка дитина могла б
просуватися шляхом власної досконалості, уміла мислити самостійно, нестандартно.
Цей шлях називається «самовдосконаленням дитини в умовах освітнього процесу».
На протязі навчального року активно здійснювалася
робота з обдарованими дітьми. Діти брали участь у різноманітних конкурсах та
виховних заходах. Учениця 8 класу Стрілець Алла входить до складу гуртка
«Вокальний спів» та бере активну участь в його роботі. Вона брала участь у
Районному етно-фестивалі «Вифлеємська зірка» та зайняла І місце, а також взяла
участь у Обласному фестивалі «Таланти багатодітної родини» та фестивалі
хорового мистецтва «Поліський краю дорогий». Ще Стрілець Алла завжди виступає
на шкільних святах та виховних заходах, які проводяться в школі.
Царук Анна, учениця 3 класу, взяла участь у районному
конкурсі дитячого малюнка «Хліб очима дітей» та зайняла в ньому ІІІ місце.
Близнюк Юліанна, учениця 3 класу, також бере активну
участь у конкурсах. А саме: «Люби і знай свій рідний край», «Музика в
малюнках».
Розвиток
обдарованості учнів залежить від професійного рівня педагогів та використання
креативних методів навчання. У практиці педагогічної діяльності слід
використовувати нові технології навчання, які сприятимуть розвитку
інтелектуальної, творчої, предметної або лідерської обдарованості.
Вчитель початкових класів Пахнюк В.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар