Робота з обдарованими учнями

1.                     Царук Анна, 4 клас
2.                     Близнюк Юліана, 4 клас
3.                     Стрілець Алла, 9 клас

План роботи з обдарованими учнями на 2015/2016 н.р.

п/п
Зміст роботи
Термін виконання
1.
Коригування картотеки обдарованих дітей.
Вересень
2.
Складання плану роботи з обдарованими дітьми; з батьками  обдарованих дітей.
Вересень
3.
Створення індивідуальних карток обдарованих дітей.
Жовтень
4.
Участь обдарованих дітей у шкільних та районних конкурсах.
Протягом року
5.
Систематизація матеріалів періодичних видань з проблеми дитячої обдарованості.
Протягом року
6.
Залучення обдарованих дітей до роботи в гуртку «Ізонитка».
Протягом року
7.
Залучення дітей до участі в організації та проведенні тижня початкових класів.
Лютий
8.
Індивідуальна робота з обдарованими дітьми.
Протягом року
9.
Проведення інтелектуальних конкурсів, змагань під час шевченківських днів.
Березень
10.
Залучення дітей до участі в організації та проведенні тижня музичного мистецтва.
Травень

План роботи з батьками обдарованих учнів на 2015/2016 н.р.

п/п
Зміст роботи
Термін виконання
1.
Анкетування батьків обдарованих учнів.
Вересень
2.
Консультація «Виявляємо і розвиваємо здібності дитини».
Жовтень
3.
Тест – анкета для батьків „Про здібності дитини. Як їх упізнати?”
Листопад
4.
Ознайомлення батьків з видами  здібностей і сферами обдарованості дітей.
Грудень
5.
Залучення батьків до забезпечення участі дітей в шкільних, районних конкурсах.
Протягом року
6.
Консультація «Роль батьків у вихованні обдарованої дитини в сім`ї».
Лютий
7.
Бесіда «Розвиваємо творчі здібності».
Березень
8.
Година спілкування «Сфера обдарованості вашої дитини».
Квітень
9.
Індивідуальні бесіди з батьками обдарованих учнів.
Протягом року
Звіт
про роботу з обдарованими дітьми
за 2014-2015 н.р.
Обдаровані  люди  приносять  велику  користь  суспільству,  державі,  є  її  гордістю.  Тому  перед   школою  і  сім'єю  постає  завдання  навчання  і  виховання  таких  дітей.  Одним  із  важливих напрямів  діяльності  вчителя  в  загальноосвітній  школі  є  його  робота  з  учнями,    які  мають особливі  здібності.
Обдарована дитина – це дитина, яка виділяється серед своїх однолітків яскраво вираженими успіхами в досягненні результатів на якісно вищому рівні, який перевищує певний умовний „середній” рівень; при цьому важливо мати на увазі, що йдеться не про окремі, випадкові успіхи, а про систематичні, які взагалі притаманні певній діяльності дитини. А коли результати її діяльності будуть ще й оригінальними, то можна говорити саме про творчу обдарованість.
Завдання педагогів полягає у тому, щоб створити умови, з яких будь-яка дитина могла б просуватися шляхом власної досконалості, уміла мислити самостійно, нестандартно. Цей шлях називається «самовдосконаленням дитини в умовах освітнього процесу».
На протязі навчального року активно здійснювалася робота з обдарованими дітьми. Діти брали участь у різноманітних конкурсах та виховних заходах. Учениця 8 класу Стрілець Алла входить до складу гуртка «Вокальний спів» та бере активну участь в його роботі. Вона брала участь у Районному етно-фестивалі «Вифлеємська зірка» та зайняла І місце, а також взяла участь у Обласному фестивалі «Таланти багатодітної родини» та фестивалі хорового мистецтва «Поліський краю дорогий». Ще Стрілець Алла завжди виступає на шкільних святах та виховних заходах, які проводяться в школі.
Царук Анна, учениця 3 класу, взяла участь у районному конкурсі дитячого малюнка «Хліб очима дітей» та зайняла в ньому ІІІ місце.
Близнюк Юліанна, учениця 3 класу, також бере активну участь у конкурсах. А саме: «Люби і знай свій рідний край», «Музика в малюнках».
Розвиток обдарованості учнів залежить від професійного рівня педагогів та використання креативних методів навчання. У практиці педагогічної діяльності слід використовувати нові технології навчання, які сприятимуть розвитку інтелектуальної, творчої, предметної або лідерської обдарованості.


Вчитель початкових класів                                                  Пахнюк В.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар